Contactati-ne

Smilo Holding detine propriul brand de usi de garaj – doorTECK®, acesta fiind un brand consacrat pe piata locala si, incepand cu anul trecut, si internationala. Produsele noastre sunt caracterizate ca fiind de buna calitate, fiabile si rezistente.

Usi Industriale

  • Usile industriale sectionale doorTECK®  - solutia optima si cea mai des adoptata in mediul industrial, pentru accesul in cladirile de mari dimensiuni.

    Usile sectionale industriale doorTECK®sunt in conformitate cu standardele europene de calitate si siguranta in exploatare. Confortul, durabilitatea si siguranta unei usi industriale doorTECK®fac din aceasta produsul ideal pentru sediul dumneavoastra.

  • Usile industriale panoramice sunt un tip special de usi industriale sectionale care pot fi compuse in totalitate sau partial din panouri vitrate cu cadru din aluminiu.

    In cazul usilor partial vitrate se pot combina panouri pline standard cu panouri vitrate in diferite combinatii in functie de numarul panourilor, dupa schema din galeria de imagini.

  • Mediul industrial cunoaste astazi o dinamica extraordinara, astfel incat anumite probleme sunt practic foarte greu de anticipat. Astfel, poate fi nevoie de reimpartirea unei hale industriale care trebuie sa isi schimbe destinatia. In aceasta situatie, usile armonice doorTECK® in varianta industriala sunt solutia perfecta.

    Exista si variante optimizate pentru mediul rezidential. Acestea pot fi folosite cu succes acolo unde se doreste impar?irea sau izolarea temporara a anumitor zone, cum ar fi terasele. Odata cu deschiderea usii, spatiul respectiv isi recapata destinatia initiala. Modelele sunt foarte variate si permit o iluminare perfecta a spatiului delimitat. Confortul este resimtit la maxim prin actionarea deschiderii printr-o simpla telecomanda.

  • Rulourile doorTECK® se potrivesc situatiilor in care spatiul de montare al usii este restrans sau anumite elemente deja montate pe tavan nu permit instalarea cailor de rulare pentru usa sectionala. Rulourile pot fi utilizate si in alte situatii decat usile de garaj, de exemplu ca element de siguranta la intrarea intr-un spatiu comercial, caz in care estetica le impune.

  • Usile rezistente la foc sunt o cerinta a anumitor medii industriale, care trebuie sa respecte strict anumite norme de specialitate. De exemplu, peretii rezistenti la foc trebuie sa fie insotiti de deschideri la fel de rezistente, pentru a nu compromite zona de siguranta.

  • Reprezinta cea mai ieftina metoda de a controla miscarea aerului.

  • Destinate spatiilor comerciale unde se doreste vizibilitate permanenta si in timpul in care sunt inchise (magazine de bijuterii, de haine etc.), precum si spatiilor care necesita ventilatie permanenta, parcarilor subterane, etc.

  • Usa rapida, flexibila este solutia ideala pentru un trafic dens care, in paralel cu usa sectionala doorTECK® lasata deschisa in permanenta, preia intreaga sarcina de deschidere/inchidere.

  • Sistemele de usi glisante si rotative doorTECK® satisfac pe deplin toate exigentele, fiind de o eleganta simpla, lipsita de elemente greoaie si avand o eficienta de necontestat.
    Sunt destinate accesului in zonele cu trafic fluid de persoane, cum ar fi: reprezentantele comerciale, magazinele, mall-urile, supermarket-urile, hotelurile, salile de conferinta, birourile, bancile, aeroporturile si orice alte incaperi apartinand firmelor cu adevarat interesate de imaginea publica.
    Dotarile tehnice, gama larga de functii ce pot fi implementate si adaptabilitatea sistemului la situatii dintre cele mai diferite fac din sistemele de usi glisante doorTECK® un etalon al statutului in afaceri.

  • In variante transparente, translucide sau colorate, acestea sunt o bariera estetica impotriva accesului vizual, mentinand totusi aspectul de deschis. Usa este fabricata din doua foi de sticla, se inchide perfect pe toc, este disponibila in variate culori si ofera izolare fonica si termica semnificativa. Cele mai folosite sunt usile de sticla ce se deschid in ambele sensuri.

De ce Smilo si doorTECK®?

doorTECK® este un brand creat de la zero, care a trecut proba timpului si a pietei. Sunt putine companii autohtone care au un brand propriu de notorietate, dar si mai putine cele care au rezistat. Pentru ca un brand este ca o persoana: cere atentie, investitie, promovare. Dar, in acelasi timp, sa fie accesibil, sa aiba un scop bine definit si, in final, sa aiba valoare.