Contactati-ne

Smilo Holding detine propriul brand de usi de garaj – doorTECK®, acesta fiind un brand consacrat pe piata locala si, incepand cu anul trecut, si internationala. Produsele noastre sunt caracterizate ca fiind de buna calitate, fiabile si rezistente.

Noutati

 

Nice-Key

Postat de admin in Mar 08, 2014

Avem solutia pentru integrarea unui sistem KEY in infrastructura preexistenta NICE

 

Usa Coplanara

Postat de admin in Mar 4, 2014

Incepand din martie 2014 punem la dispozitia clientilor nostri un sistem nou de usi coplanare cu planul fatadei. Mai multe detalii in clipul video de mai jos.

 

 

Partener CAIS

Postat de admin in Ian 3, 2014

Largind gama de produse distribuite Smilo devine unic impotator al produselor si accesoriilor pentu porti CAIS.

Partener KEY

Postat de admin in Mar 3, 2013

Cu incepere din anul 2013 Smilo Holding este distribuitor unic in Romania al produselor KEY - automatizari pentru usi de garaj, porti batante, glisante si bariere.

Partener Internorm

Postat de admin in Nov 3, 2012

Anul 2012 marcheaza intrarea in portofoliul Smilo® Holding a produselor Internorm®: in principal ferestre, ferestre din lemn stratificat, usi de exterior, usi de intrare, usi de terasa. In felul acesta, Smilo® Holding devine unul din partenerii strategici ai Internorm®.

Blindo

Postat de admin in Oct 3, 2012

Description 230 Vac motor, with pre-installed opening and closing limit switch. 24 Vdc motor with encoder provides big safety in the obstacle detection. External release for an easy manual unlock from outside. With slowdown, soft start and soft stop granting doors integrity. CODE DESCRIPTION PCS PALLET BS-50 For spring or counterweight overhead doors up to 9 mq, 230 Vac motor, without control unit, with opening and closing limit switch. With internal release system and pre set for unlocking from outside. 40 BS-50-24 For spring or...

mai mult...

 

De ce Smilo si doorTECK®?

doorTECK® este un brand creat de la zero, care a trecut proba timpului si a pietei. Sunt putine companii autohtone care au un brand propriu de notorietate, dar si mai putine cele care au rezistat. Pentru ca un brand este ca o persoana: cere atentie, investitie, promovare. Dar, in acelasi timp, sa fie accesibil, sa aiba un scop bine definit si, in final, sa aiba valoare.